Veertigdagenproject Kindernevendienst 2017 Veertigdagenproject Kindernevendienst 2017
Hieronder ziet u hoe het haantjes bakken verlopen is

Voorbereidingen pasen kindernevendienst
Sinds enkele weken zijn we tijdens de kindernevendienst bezig met het 40-dagenproject. Het project heet "stap voor stap”. Elke zondag komt de wegwijzer ons iets vertellen over het project en de posters voor in de kerk. Ook geeft de wegwijzer ons een opdracht voor in de kindernevendienst. Deze opdracht heeft te maken met de 40 voetstappen die in de kerk hangen. Elke zondag vullen we een aantal van die voetstappen met leuke knutsel- en tekenwerkjes.

Maar we hebben nog meer waarvoor we je van harte uit willen nodigen:

Broodhaantjes bakken
Ook dit jaar zijn we weer welkom bij Bakkerij Deterd om broodhaantjes te komen bakken. Dit is op
woensdag 16 maart om 16.00 uur. Kom je ook?

Palmpasen
Op zondag 20 maart is het Palmpasen. Net als vorige jaren willen we alle kinderen uitnodigen om een palmpaasstok te komen maken. De palmpaasstokken maken we voorafgaand aan de kerkdienst.  Heb je nog palmpaasstokken thuis, lever die dan zo snel mogelijk in bij de leiding van de kindernevendienst.

Voor het paasproject tijdens de kindernevendienst hoef je je niet aan te melden. Voor het bakken van broodhaantjes en het maken van een palmpaasstok wél. Dit kun je doen door je aan te melden tijdens de kindernevendienst of bij Rosalinda van Loon via prvanloon@kpnmail.nl

Oproep buxustakken
Voor het maken van de palmpaasstokken, waar zich altijd heel veel kinderen voor aanmelden, hebben we heel wat buxustakken nodig. Heeft u buxustakken in de tuin die u wel kunt missen, neemt u dan contact op met Rosalinda van Loon, tel 490135, of via bovengenoemd mailadres, zodat we weten of we voldoende materiaal kunnen verwachten. We halen de takken dan bij u op of u kunt ze inleveren op zaterdag 19 maart om 13.00 uur in de Schelf.

De kindernevendienstleiding

Uitleg aan de kinderen op 2e zondag veertig dagen