23 juli 2023

23 juli 2023.  5e zondag van de zomer.    Kleur: groen       Aanvang 10.00 uur.
Diensten in NOACH worden uitgezonden via

Er is geen dienst in NOACH

Wel in de Bleek, daar gaat da. M. Schwartz voor. En in de Grote Kerk ds. Wiert Sarolea.
Beide diensten beginnen om 10.00 uur.

De collecten: CvD, INLIA
De diaconie-collecte is bestemd voor INLIA. Deze organisatie is een netwerk van lokale initiatieven vanuit de kerken van diverse richtingen ten behoeve van vluchtelingen in nood. INLIA helpt uitgeprocedeerde vluchtelingen bij de terugkeer naar het land van herkomst. Als terugkeer onmogelijk is, zet ze zich ervoor in dat ze toch in Nederland kunnen blijven.

Bloemen: De bloemen gaan met een hartelijke groet en goede wensen naar:
Mevr. Buitenhuis en naar mevr. C. Dijkstra.
Mevr. C. Dijkstra heeft afgelopen maandag, 17 juli, het ZGT mogen verlaten.
Zij was na een val opgenomen in het ZGT te Almelo.

Meeleven:
27 juli Mevr. N. Walda- van der Graaf.
27 juli Dhr. L. Boerman.

Overleden:
Dinsdag 18 juli is, op de leeftijd van 87 jaar, overleden dhr. Flip van den Elst.
De afscheidsbijeenkomst vindt plaats op zaterdag 22 juli om 12.15 uur in het crematorium in Borne, Hosbekkeweg 2.
Wij wensen Rita en familie alle goeds toe en Gods kracht en troost bij het verwerken van dit verdriet.
Het in memoriam en het kruisje ophangen zal te zijner tijd plaatsvinden in NOACH.

Agenda:
23 juli                     geen dienst in NOACH maar volgens zomerrooster in de Bleek.
6 september           vergadering coördinatoren.
17 september         gezamenlijke startzondag 4 wijkgemeenten.

Zomersluiting kerkelijk bureau
In verband met de vakanties van de medewerkers van het kerkelijk bureau is er niemand aanwezig van maandag 24 juli t/m vrijdag 4 augustus. Vanaf dinsdag 8 augustus zijn we weer te bereiken per telefoon en per mail.

Tijdelijk predikant: ds. J. A. Wegerif, tel. 0548769007 of 0648245607, ds.wegerif@xs4all.nl
  • Collecte Diaconie: NL51 RABO 0301 3037 38.
Mailadres voor inzending van kopij: zondagsbrief.noach@pga-almelo.nl     Website: www.pga-noach.nl