27 augustus 2023

27 augustus 2023:  10e zondag van de zomer                      Kleur: groen

Vandaag is er alleen dienst in de Grote Kerk, daarin gaat voor Ds Marco Montagne

De collecten:
CvD, instellingen plaatselijk
Het CvD ondersteunt organisaties, die actief zijn op sociaal en maatschappelijk terrein in Almelo. Als voorbeeld kan genoemd worden de Stichting Boodschappenmand die mensen in acute financiële problemen helpt met boodschappenpakketten. Andere voorbeelden van plaatselijke instellingen zijn Schuldhulpmaatje en Stichting Present. Maar denk ook aan de vrijwilligers die gevangenen in de Karelskamp begeleiden, zoals St. Next en Exodus.

Bloemen
De bloemen gaan met een hartelijke groet en onze goede wensen naar Mevr. Geurkink,  en naar mevr. Luchtenburg,.

Bloemstukje
Beste leden van de Noach-gemeente,  Deze week werden wij verrast met een mooi bloemstukje van uw gemeente. Wij hebben het een mooi plaatsje gegeven in onze woning in Friso. Heel hartelijk dank. Nelly en Loek Bergkamp.

1 september, dienst in Friso, ds. Dick van Bart, 15.00 uur
3 september, dienst in NOACH