31 december 2023

Zondag 31 december 2023:  Oudejaarsdag; TOP 2000 Dienst      Kleur: wit
Aanvang van de dienst: 10.00 uur
Diensten in NOACH worden uitgezonden van   https://kerkdienstgemist.nl/stations/1088/events

Voorganger: Ds. Dick van Bart                Dienstdoend ambtsdrager: Frida Wessels
Organist:      Geen                                      Lector: Geen

De collecten: CvD Jeugddiaconaat
Het ondersteunen van jongeren, die hun gaven en talenten inzetten voor de ander dichtbij of ver weg  bij diaconale projecten of jongerenwerkvakanties. Daarnaast kan ondersteuning worden geboden aan kinderen in de knel.

Meeleven
Bloemen: De bloemen gaan met een hartelijke groet en goede wensen naar:
Mevr. C. Wiggers en dhr. E. Ham.

Kroonjarige:
3 jan.: Dhr. E.P. Woldendorp.
4 jan.: Mevr. M.A. Huiskes- de Jong.

We mogen terugkijken op een bijzonder Kerstweekend  in NOACH met 3 diensten in twee dagen. “Wat veel van het goede”, zegt de een, “er valt dan ook wat te kiezen”, zegt een ander. “Elk voors heb z’n tegens en omgekeerd” zei ooit een bekende Nederlander. We zullen zeker op verschillende momenten nog eens terugkijken en onze bevindingen delen met elkaar. Wilt u er iets over kwijt, zie de vergaderingen van moderamen en kerkenraad: laat het ons weten en het komt aan de orde.
Zoals altijd in januari gaat ook de actie Kerkbalans weer spoedig van start. Na de kerkdienst op 7 januari kunnen de lopers hun envelop ophalen in de consistorie, als eerste start.
Deze zondag de top 2000 viering met een primeur. Niet eerder in deze diensten hebben gemeenteleden uitgelegd waarom een bepaald lied of een bepaalde zanger zo tot de verbeelding sprak. Dat gaat nu wel gebeuren. Een van ons zal uitleggen waarom 2 songs zo’n bijzondere positie in hoofd, hart en ziel innemen. Haar hart zal spreken, we horen het zondag.
U allen een voorspoedig 2024 toewensend en met een liefdevolle groet,
Rob Franken.

Agenda NOACH
  9 januari    Moderamen ( verschoven van 2 naar 9)